Eilandregeling

Teams die een competitie- of bekerwedstrijd op één van de eilanden spelen, krijgen de volgende kosten vergoed:

• Parkeerkosten.
  • Boottickets voor spelers en twee begeleiders. Als er ouders of toeschouwers mee willen, dan dienen zij zelf de overtocht en het vervoer op het eiland te betalen.
  • Vervoer naar het veld en terug voor de spelers en twee begeleiders.
Het is mogelijk om een voorschot op deze kosten te ontvangen. Neem hiervoor contact op met Rudolf Koopmans: [email protected] . Doe dit wel minimaal een week voor de wedstrijd, want dan heb je het voorschot tijdig op je rekening staan.

Verzocht wordt om alle bonnetjes van de gemaakte kosten zorgvuldig te bewaren. Samen met een totaaloverzicht van de gemaakte kosten dienen de bonnetjes bij Rudolf (gescand per e-mail) ingeleverd te worden.

Het totaalbedrag wordt dan overgemaakt naar je rekening of er volgt, indien een voorschot is betaald, een afrekening. Heb je teveel ontvangen, dan dient dit weer terug gestort te worden op de rekening van de voetbalvereniging. Als er te weinig is overgemaakt, krijg je het verschil uiteraard nog overgemaakt.