Voorwoord

Welkom bij de digitale informatiegids op de website van vv St.-Anne. Hier vind je alle informatie over onze vereniging. Denk hierbij aan het lidmaat- en donateurschap, contributieregeling, kledinglijn, clubregels, clubbeleid bij afgelasting en algemene regels. Daarnaast krijgt ieder lid jaarlijks een presentatie gids. Nieuwe leden van de club worden bezocht door de dames van ons welkomstcomité.

Selecties/teamindelingen
De actuele teamindelingen staan op onze site www.vvstanna.nl onder de button ‘Teams.’

Trainingsschema
Het trainingsschema is te vinden bij De club / Trainingsschema. De leider en/of trainer van het betreffende team zal tijdig voor aanvang van de trainingen aangeven op welke dagen en tijdstippen er getraind wordt. Veelal gebeurt de communicatie via WhatsApp groepen maar houd ook de nieuwsberichten op de website en social media in de gaten.

Contactgegevens
De contactgegevens van het bestuur en de verschillende commissies zijn op de site terug te vinden onder De club / Bestuur en commissies. Voor alle personen kunnen de contactgegevens opgeroepen worden door op hun pasfoto te klikken. Leiders en trainers worden vermeld bij het betreffende team onder de knop Teams.

Competitie-indeling
Zodra de KNVB de competitie- en/of bekerindeling bekend heeft gemaakt, wordt deze geplubliceerd op de site bij de betreffende teams. Ook kun je deze informatie vinden op de Voetbal.nl app. Een handige app met actuele informatie over competitie- en bekerindelingen, maar ook met wedstrijdprogramma's en info over afgelastingen.

Houd nieuwsbronnen in de gaten
Voor het laatste nieuws en activiteiten verwijzen wij belangstellenden naar de berichtgevingen op onze website. Maar houd ook de verschillende social media in de gaten. Berichten specifiek voor bepaalde teams zullen door de leiders en/of trainers via de WhatsApp groepen worden gecommuniceerd.

Nieuwe (pupillen)leden
Nieuwe leden worden vanzelfsprekend wegwijs gemaakt binnen onze club. Eén van de dames van het welkomstcomité komt persoonlijk bij het nieuwe lid en de ouders langs om informatie over het reilen en zeilen binnen onze club te verstrekken.

De VTC bepaalt in welk team het nieuwe lid komt en zal de ouders en betreffende trainer/leider hierover informeren. Leden die gedurende het seizoen instromen zullen, mits er plaats is in een team, eerst een halfjaar uitsluitend trainen.

Wij wensen iedereen een goed, succesvol en bovenal sportief seizoen toe.

Het bestuur en de VTC van vv St.-Annaparochie