Lid worden?

Voetbal kijken is leuk. Zelf voetballen op een pleintje of een grasveld in de buurt is nog leuker. Maar er gaat niets boven een ‘echte’ wedstrijd spelen, op een officieel voetbalveld onder leiding van een scheidsrechter. Jouw team dat het opneemt tegen een andere club, met de spanning van het winnen of verliezen. En na afloop samen wat drinken en napraten in de kantine.

Informatie
Wil je meer informatie over onze club bekijk dan de informatiepagina onder de club op deze website.

Voor iedereen vanaf 5 jaar

Of je nu liever in de zaal speelt of op het veld, of vooral voor de gezelligheid of puur om te presteren: voetbal is voor iedereen. Vanaf je vijfde jaar kan je bij ons terecht.

Spelers die aan het begin van het seizoen of de eerste maanden van het seizoen lid worden, kunnen mogelijk pas met ingang van de winterstop in competitieverband spelen, te beginnen met de zaalvoetbalcompetitie en na de winterstop (maart) in competitieverband op het veld. Voor de winterstop worden deze (jongste) spelers de basisbeginselen geleerd.

Sfeer proeven
Natuurlijk is het mogelijk eerst een paar proeftrainingen te doen. Neem hiervoor contact op met de coördinator.

Vul hier het formulier in!