Kleding

Kledinglijn vv St.-Anna
Alle spelende leden krijgen het tenue van de club tegen een vergoeding in bruikleen. Het voordeel is onder meer dat er zelf geen tenue hoeft te worden aangeschaft. Bovendien kan het tenue omgeruild worden, indien een speler/speelster uit het tenue groeit. De sokken vallen, met het oog op het betaalbaar houden ervan, buiten het kledingfonds (zie punt 4).
Kom voor vragen over kleding naar het tweewekelijkse kledingspreekuur op vrijdagavond (zie de agenda) of neem contact op met de kledingbeheerders.

Reglement
1. Tenues, trainingspakken, tassen e.d. die door de vereniging in bruikleen worden gegeven, blijven eigendom van de vereniging en mogen uitsluitend voor representatieve doeleinden tijdens wedstrijden en toernooien worden gebruikt. Dus niet tijdens trainingen, schaatsen, fietsen, kaatsen, vakanties e.d.

2. Leden van de VV St.-Anna mogen deelnemen aan de wedstrijden en toernooien met gebruikmaking van de tenues, trainingspakken, tassen e.d. die door de club in bruikleen worden gegeven.

3. Voor de kledinglijn geldt een bijdrage van € 20,00 per jeugdspeler en € 25,00 per seniorenlid per seizoen.

4. Nieuwe leden krijgen eenmalig een paar sokken uitgereikt. Elk volgend paar is voor eigen rekening. De sokken kunnen aangeschaft worden tijdens het kledingspreekuur tegen de dan geldende prijs.

5. Elk kledingstuk heeft een uniek artikelnummer. Het is de eigen verantwoordelijkheid van elk lid om de artikelnummers al dan niet op te schrijven of op te slaan.

6. Bij vermissing of (onherstelbare) beschadiging van genoemd materiaal wordt de gebruiker aansprakelijk gesteld. De hieruit voortvloeiende kosten zijn voor rekening van de betrokkene.

7. Kleine beschadigingen, zoals een losse naad, dient men zelf te herstellen.

8. Indien een tenue tijdens de wedstrijd onherstelbaar beschadigd wordt, dient dit direct bij de leider gemeld te worden. Niet bij de leider bekend zijnde beschadigingen, opgelopen bij een wedstrijd, vallen onder punt 6 van dit reglement.

9. Als het tenue tijdens het seizoen te klein wordt, kan men, onder inlevering van het in gebruik zijnde tenue, in aanmerking komen voor een groter tenue.

10. Keepers hebben recht op één paar handschoenen per seizoen. Indien men tijdens het seizoen een extra paar handschoenen wenst, dan is dit voor eigen rekening. Hetzelfde geldt voor een lange keepersbroek.

11. Een lidmaatschap wordt pas beëindigd wanneer de beschikbaar gestelde kleding ongeschonden bij de kledingbeheerders is ingeleverd. Er vindt geen restitutie van de bijdrage aan de kledinglijn plaats.

12. De bijdrage kan alleen via de afgegeven automatische incassomachtiging betaald worden.

Vorige | Volgende