Vrouwen 1 mogelijk zaterdag 23 maart al kampioen

22 maart 2024 18:30

Het is al niet meer de vraag òf de vrouwen 1 van vv St.-Anna kampioen worden, maar wanneer. Aanstaande zaterdag 23 maart is de eerste mogelijkheid, dan staat de uitwedstrijd tegen The Knickerbockers uit Groningen op het programma.

Mochten de vrouwen de wedstrijd winnen, dan is het kampioenschap officieel binnen! In dat geval gaan onze kampioenen zo spoedig mogelijk richting sportpark De Waaie waar ze voorafgaand aan de wedstrijd van Heren 2 zullen worden gehuldigd. Dit zal ongeveer rond 14:45 uur zijn.

Berichtgeving hierover zal plaatsvinden via onze social media kanalen; dus houd deze goed in de gaten!